nowa kolekcja ubrań., przypomina mi się h2o wystarczy kropla xd jak wam podobają sie te ubrania ?
sobota, 21 listopada 2009
Jaak ja daaaaaawno nie wchodziłąm na blogaa. ; >>> No wiięc tylee siię zmieniło. ;D xddd. Znowu jestem ss. ale juz nie ma takiiej duuzej więzi pomiędzy mną a stardollem. 1 sd. dziennie juz nie ma. i za przeproszeniem du*a a nie stardoll. ; ///
Chyba niedługo bd. planowała "odejście". no ale jeszcze pomyślę. (( ;
aa.. i teraz założyłam konto na OurWorld. ; * Mój nick to oczywiście Natalia1807 tak samo jak na stardoll. Ale tu też głupii "admini" żywią siię kasą ludzi, którym siię nudzii i nie maja co robiić. ; // No ale lepsze to niż sd. ; >>>
No i kolekcja LE juz prawie sprzedana. "prawie" .. ? raczej już. :D Ja niestety nic nie kupiłam. Spodobało mi się kilka ubrań.. Ale nie kupiłam ;P moim zdaniem to głupota , żeby dawać tyle kasyy na jakieś ubrania. i jeszcze w grze. ! ;D
Oto darmówka. Pewno już każdy ja ma ale na wszelki wypadek napiszęę.
Instrukcja: 1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/cinema i klikamy go. 3. Logujemy się. 4. Darmówki czekają w apartamencie przy lustrze