Rano gdy weszłam na stardolla I co to ma byc. ?! Następny błąd admina :D
Szkoda, że dla Ss bo bym kupiła te tańsze.. a jak narazie nie jestem ; |
Nastepnie weszłam tak ok. po 2 godzinach i juz była tylko jedna para : [ I na dodatek tych droższych.<> haha. ! ;D No ale komus mogło brakować właśnie 1 sd : [ Smutne.. ^^.!
To tylee.
bYE :**:*



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz